تامر حسني يوجه رسالة مؤثرة إلى جمهوره 

وجه المطرب تامر حسني رسالة إلى جمهوره من خلال حسابه على موقع التواصل الإجتماعي "فيسبوك".

رسالة تامر حسني إلي جمهوره

وكتب تامر حسني قائلًا: "فجر الرزق والستر والشفاء والعافية للجميع.. خطر في بالي شيء مهم يمكن الكل يعرفه بس أحيانًا نحب نقوي بعض بيه فانا هكتبه لكل شخص مش لاقي سبب للي هو فيه أو حد تعبان.. ومفيش دكتور عارف يريحه أو حد بيطلب حاجه من ربنا ومبتحصلش لو دايمًا بتدور على أسباب منطقية ومش لاقي، أوعى تفهم غلط وتحس إن الأبواب مقفوله في وشك من باب النحس أو حظك وحش.. لا، افهم ان كل قدر كتبه لك ربنا له حكمة قد لا تفهمها او تستوعبها حالًا بس هتعرف قدام هي حصلت ليه والمهم اللي عايز اقوله هلخصه في جمله ((إذا عجزت الأسباب فأذهب للمُسبب)) اذهب لرب الأسباب اتكلم معاه جايز عايز يسمع صوتك".

حرص كلا من النجم تامر حسني والإعلامية منى الشاذلى حضور عقد قران المخرج أحمد ثروت نجل محمد ثروت على لاعبة كرة اليد النسائية للنادي الأهلي لمى الشواربي. 

حضور تامر حسني ومنى الشاذلى عقد قران أحمد ثروت

فقد تعمد النجم تامر حسنى حضور عقد قران المخرج أحمد ثروت ومشاركته فرحته، وذلك يعد أول ظهور لتامر حسني منذ أحداث غزة، وفور انتهاء مراسم عقد القران، أحيا الفنان تامر حسني الحفل بتقديم أغنية "حلو المكان" كهدية للعروسين، وذلك وسط تفاعل ضخم من المدعوين.

إذا أعجبكِ هذا الموضوع إقرئي أيضًا : ساندوه في المرض والفرح .. ظهور مميز لتامر حسني ومنى الشاذلي في عقد قران نجل محمد ثروت

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب