رانيا يوسف: عندي أمل في الزواج تاني وممكن أحب الإكس بتاع صاحبتي (فيديو)

تحدثت الفنانة رانيا يوسف، عن زيجاتها الثلاثة، والأنجح فيهم، قائلة: "اتجوزت 3 مرات وأول زيجة هي الأنجح بالنسبة لي، إنما الاتنين الباقيين ما كانوش ناجحين، ولسه عندي أمل في الزواج تاني، وعلاقتي بـ أبو بناتي مش كويسة خالص وكنت أتمنى إننا نفضل صحاب".

وأضافت في تصريحات تليفزيونية: "بناتي شجعوني إني أجرب الزواج تاني، وممكن أتجوز للمرة الرابعة"، مضيفة: "ممكن أحب زوج صاحبتي في حالة انفصالهما، ووارد أحب EX صاحبتي السابق، بس على حسب هما منفصلين بقى لهم قد إيه، لو من فترة طويلة ما عنديش مشكلة، وصاحبتي أول واحدة هعرفها، ولو منفصلين من قريب مش هفكر فيه لأن الدنيا ما بتقفش على حد".

وأضافت الفنانة رانيا يوسف أن ابنتيها هما من تختاران لها ملابسها، قائلة: "بناتي مشجعيني إني أجرب، ولو رايحة معاد مع شخص هما اللي بيختاروا لبسي، وهما شوية متفتحين في اللبس، وأنا بحب ألبس اللي يليق عليَّ سواء قصير أو طويل أو مفتوح أو مقفول على حسب، كما أني  بحب الشورتات والمايوهات جدًّا وبحب الصيف".

وحول اللحظة التي ستقرر فيها الكشف لبناتها عن مواعدتها شخصًا جديدًا، قالت: "بعد شهور لأنهم عاصروا جوازتين معايا، ولازم أكون واثقة 90% على الأقل، مش عايزة أعرضهم لتجربة تؤثر في حياتهم".

وتابعت: "بحكم إني بشتغل من فترة طويلة اتعودت أجيب حاجتي بنفسي، لكن ما يمنعش زي ما بيقول المثل أنا غنية وأحب الهدية، إن جوزي يدلعني ويجيب هدية حلوة، دي حاجة لطيفة".

وأضافت: "الستات مش المفروض تجيب هدايا للرجالة، أنا لوحدي هدية، والرجالة المفروض تدلع الستات مش العكس، أنا أدلعك بطريقتي".

وتابعت: "ممكن مثلا أدلعك بأنك ترجع البيت تلاقيني عاملة علشانك بيض بالبسطرمة، وده يبقى حدث لإني مش بطبخ".

إذا أعجبكِ هذا الموضوع يمكنكِ الإطلاع على رانيا يوسف: عندي مشاكل مع أمي من طفولتي...كانت متحكمة في حياتي

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب