أول تعليق من محمود سعد على نجل سمير صبري من الفنانة الشهيرة 

رد الفنان محمود سعد عن تصريحات الماكيير محمد عشوب بوجود ابن ثاني للفنان الراحل سمير صبري، وأن والدته فنانة مشهورة، وإنكار الناقد طارق الشناوي لتلك المعلومات عبر فيديو نشره عبر حسابه الخاص علي موقع التواصل الاجتماعي الفيسبوك.

صرح الإعلامي محمود سعد عبر فيديو نشره على السوشيال ميديا بمعلومات عن أبناء سمير صبري، فقال أنه يصعب أن ينكر أحد معرفته بسمير صبري، وأنه قابله وأجرى حوار بعد قراءة مذكراته التي كشف خلالها عن زواجه من بريطانية وإنجابهما لابن، وأكد أنه لم يكن على علم بهذه المعلومة إلا بعد أن ذكرها سمير صبري بنفسه.

تحدث الأعلامي محمود سعد عن علاقه طارق الشناوي بالفنان الراحل سمير صبري فقال طارق الشناوي شاف سمير كتير، أنا مارحتش بيت سمير أبدا، لكن طارق ممكن يكون راح وماشافش صور لسمير مع ابنه، فخمن هذه التوقعات .

وأشار عن علاقة الفنانة سمير صبري ومحمد عشوب وأكدا أنهما كانا مقربين جدا، وقال محمود سعد "عشوب بيقول ده في ابن تاني من فنانة، وأنا معرفش القصة دي لكن أرجو اللي يعرف حاجة يقولها، واللي مايعرفش حاجة يقول معرفش، أنا شخصيا معرفش".

أوضح محمود سعد أن بالفنان سمير صبري جيده لكنه لا يعرف معلومات شخصية حاجة شخصية، كونه كتب فلوسه لبنت أخته، ممكن يكون معندوش ابن وممكن يبقى عنده ابن وظروفه كويسة وبنت أخته محتاجة الفلوس دي، ومنعرفش سمير سايب أيه أساسا.

وأنهي محمود سعد كلامه وقال لو له ابن هيظهر، مالوش ابن مش هيظهر، وبعدين حكاية الفنانة اللي عندها ابن من سمير صبري، دي شائكة جدا، مايصحش كده، عيب.

 
سر ابن سمير صبري و شتيمة محمد صلاح

سر ابن سمير صبري و شتيمة محمد صلاح

Posted by ‎محمود سعد‎ on Tuesday, May 31, 2022

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب