تعليق مثير من كاملة أبو ذكري عن متحرش المعادي.. ماذا قالت؟

حرصت المخرجة كاملة ابوذكري علي التعليق عن ازمة متحرش المعادي الذي انتشر له مقطع مصور عبر مواقع التواصل يكشف تحرشه بطفلة لم تتجاوز الخمس سنوات . 


وقالت كاملة في منشور لها علي موقع فيسبوك "الواحد مانامش طول الليل بسبب فيديو التحرش بالطفلة، رعب، والتفكير في أن لو الشخص ده هو فعلا اللي كل صفحته صور مع الكعبة وآيات قرانية، إزاي ممكن شخص يبقي خادع بالشكل ده؟".


أضافت "افتكرت ممثل كان سفير سابق في الأربعينيات ساكن في الزمالك، شكله وسيم ومحترم وشيك جدا، وكان بيشتغل معانا في فيلم أثناء ما كنت مساعدة إخراج، واتفاجأ كرو العمل إنه تم القبض عليه لأنه بيقوم بخطف بنات صغيرة من الشارع وياخدهم عنده البيت يحبسهم ويغتصبهم لغاية لما اتفضح أمره، ومات في السجن".


وأنهت منشورها قائلة "المظاهر ساعات بتبقى خادعة لدرجة تخوفك من كل البشر". 


وكانت المخرجة كاملة أبوذكري قد دافعت عن الممثلين الثانويين الذين يشاركوا في الأعمال الفنية ويطلق عليهم كومبارس وقالت في منشور لها "كلمة كومبارس دي مش شتيمه..الكومبارس من غيره العمل ما يتعملش و لا تصدقه.. الكومبارس دول ناس بتشقي و بتقف علي رجليها بالعشرين ساعه علشان حضرتك تتفرج علي المسلسل أو الفيلم.. الكومبارس بيشتغل شغلانه شريفه و مهمه. أكتر ناس ساعدتني و حبتني من قلبها هما الكوميارس إلي من غيرهم  لا كنت قدرت أعمل كل شغلي". 

 

 

 
 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب